FAQ

Jakie informacje powinien przekazać Klient firmie, która zajmie się przeprowadzką?

Planując przeprowadzkę, warto zwrócić uwagę na kilka podstawowych informacji, które są niezbędne zleceniobiorcy do poczynienia przygotowań i dokonania wyceny. Po pierwsze, trzeba poinformować firmę, z jakiego miejsca i dokąd ma zostać przewiezione mienie. Po drugie, należy podać, jaka jest jego wielkość. Wydaje się, że to nieistotny szczegół. Tymczasem, w zależności od wielkości mienia, ustalamy, jaki samochód zostanie wyznaczony do realizacji danego zlecenia. Zdarzają się przecież Klienci, którzy chcą zlecić przewiezienie małej meblościanki, ale są też tacy, którzy przeprowadzają się do innego domu, mieszkania, biura, które może znajdować się w innym mieście lub za granicą. W takich wypadkach potrzeba auta o większych gabarytach, które pomieści większą ilość przedmiotów. Oczywiście nie każdy Klient wie, jak oszacować mienie. Wówczas warto zwrócić się do naszego konsultanta, który dokona szacunku metodą wizji lokalnej, wyceni i wybierze właściwy środek transportu. Na jego barkach spoczywa także logistyczne rozplanowanie przeprowadzki.

Czym kierować się przy wyborze firmy zajmującej się przeprowadzkami?

W Polsce istnieje mnóstwo firm przeprowadzkowych, jednak nie wszystkie zasięgiem swojego działania obejmują zagranicę, ponieważ są nastawione na przeprowadzki krajowe, a niektóre z nich działają przede wszystkim w obrębie wyznaczonych województw. Tę informację należy więc sprawdzić w pierwszej kolejności, ponieważ stanowi podstawę do podjęcia dalszej współpracy. Po drugie, trzeba zwrócić uwagę, czy mamy do czynienia z doświadczoną firmą, oferującą profesjonalne usługi, czy z przedsiębiorstwem, które dopiero rozpoczęło działalność. Wystarczy zadać zleceniobiorcom kilka odpowiednich pytań, by się tego dowiedzieć. To niezwykle istotna wiadomość, gdyż specjaliści z wieloletnim doświadczeniem są w stanie udzielić o wiele bardziej wyczerpujących i fachowych porad i znaleźć takie rozwiązanie, które zoptymalizuje koszty usługi. Poza tym sami zajmą się dokładnym oszacowaniem wielkości mienia, wybiorą odpowiedni środek transportu i rozplanują wszystkie etapy prac, a w razie wystąpienia problemów zaproponują takie wyjście, które zadowoli obie zainteresowane strony. Po trzecie, nie zaszkodzi zdać się na opinie osób, które korzystały z usług danej firmy. To również świetny sposób na sprawdzenie, czy istotnie mamy do czynienia z solidnym i godnym zaufania przedsiębiorstwem, które zadba, by powierzone mu mienie dotarło bezpiecznie do celu.

Czy Klient ma obowiązek sam zaplanować kolejne etapy przeprowadzki?

To absolutnie zbędne. Zajmą się tym nasi specjaliści. W czasie konsultacji z Klientem ustalą datę rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz jej poszczególne etapy. Jedynym zadaniem Klienta jest wybór rodzaju usługi. Super Lider oferuje usługę kompleksową, która szczególnie przypadnie do gustu osobom zapracowanym, niemającym czasu na przygotowanie swojego mienia do przewozu oraz tym, które po prostu wolą powierzyć pakowanie rzeczy komuś innemu. Wybierając tę usługę, zyskujesz pewność, że zajmiemy się zapakowaniem, załadunkiem, dostarczeniem, rozładunkiem i rozpakowaniem wszystkich przedmiotów. Przedtem jednak nasz konsultant dokona szacunku mienia poprzez wizję lokalną, dokona wyceny, zadecyduje, jaki samochód będzie odpowiedni do przewozu i rozplanuje przeprowadzkę pod względem logistycznym. Tym sposobem Klient nie musi się martwić i zyskuje czas, który może przeznaczyć na inne zajęcia. Do wyboru jest też opcja ekonomiczna, która polega na tym, że zapakowaniem i rozpakowaniem swoich rzeczy zajmuje się sam Klient, my natomiast załadujemy, dowieziemy i rozładujemy mienie. Cena za tę usługę jest niższa, ale przy jej wyborze firma nie odpowiada za ewentualne zniszczenie mienia.

Czy firma transportowa Super Lider odpowiada za zniszczone mienie?

Wszystko zależy od rodzaju wybranej opcji. Do wyboru jest usługa kompleksowa oraz ekonomiczna. Zdecydowanie się na tę pierwszą jest korzystniejsze dla Klienta, ale droższe, ponieważ pakiet zawiera zapakowanie, załadunek, dowiezienie, rozładunek i rozpakowanie mienia przez firmę. Nasi pracownicy w profesjonalny sposób zajmują się pakowaniem i mają też obowiązek odpowiedzieć za zniszczone mienie. Uszkodzenie go jest raczej absolutnie wykluczone, ponieważ zatrudniamy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, którzy doskonale znają się na swojej pracy. Aby dobrze zabezpieczyć towar, używają kartonów i materiałów przeznaczonych specjalnie do pakowania. Tym sposobem zyskujesz pewność, że powierzone nam rzeczy bezpiecznie dotrą do miejsca przeznaczenia. Natomiast jeśli wybierzesz usługę ekonomiczną, zgodnie z zasadami, której sam pakujesz swoje rzeczy i sam je rozpakowujesz, nasza firma nie odpowiada za ewentualne zniszczone mienie. Ale oczywiście kilka dni przed przeprowadzką dostarczymy Ci kartony i materiały, przy pomocy których spakujesz swój dobytek. Usługa ekonomiczna jest tańsza, jednak nie zawiera ubezpieczenia mienia. Dlatego warto dobrze się zastanowić przed wyborem którejś z opcji. W razie wątpliwości zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej porady konsultanta, który szybko i fachowo pomoże w wyborze usługi.

Jak wygląda pakowanie rzeczy przy wyborze usługi kompleksowej?

W naszej firmie pakowanie i rozpakowywanie rzeczy jest na porządku dziennym, ponieważ zajmujemy się nim od lat. Tak więc w tym względzie jesteśmy prawdziwymi fachowcami. Specjalne materiały i kartony, którymi dysponujemy, są gwarancją tego, że każdy przedmiot cały i nieuszkodzony dotrze do celu. Każdy karton służy do innego rodzaju przedmiotów. I tak: w kartony Books pakujemy książki, dokumenty, płyty i drobne przedmioty, w model Workstation – komputery stacjonarne z peryferiami, w Bartel – naczynia i cięższe przedmioty, w Monitor – monitory kineskopowe i małe urządzenia RTV, w Linen – pościele, ubrania, zabawki, w szafę ubraniową – ubrania w pozycji wiszącej, we Flat – koszule, garnitury i sukienki, w Picture – obrazy i antyramy, w pojemnik plastikowe – ważne dokumenty (z możliwością założenia plomb). Używamy też folii stretch do zabezpieczenia delikatnych powierzchni, folii bąbelkowej do zabezpieczenia delikatnych przedmiotów, papieru pakowego do owijania naczyń i wypełniania pustych powierzchni, taśmy klejącej, która zabezpiecza przed otwarciem się kartonu i przed wypadaniem rzeczy, oraz koca do ochrony urządzeń, mebli i aparatury podczas transportu.

Co zrobić w przypadku, gdy trzeba wyprowadzić się z mieszkania, a nie ma gdzie umieścić rzeczy?

Mamy rozwiązanie również na tę okoliczność. Zalane mieszkanie, zawalony dom czy natychmiastowa konieczność przeprowadzki – to tylko nieliczne sytuacje, które zmuszają do umieszczenia dobytku w innym miejscu. Tymczasem znalezienie pomieszczenia, w którym mienie danej osoby będzie mogło bezpiecznie przeczekać określony czas, jest niezwykle trudne. W takiej sytuacji warto skorzystać z naszej oferty magazynowania mienia. Wystarczy tylko zgłosić się do nas, a my zajmiemy się wszystkim. Posiadamy specjalne magazyny o odpowiedniej temperaturze i dobrze zabezpieczone, a tym samym przystosowane do przechowywania wszelkiego rodzaju przedmiotów. W ten sposób zyskujesz gwarancję, że Twoje dobra będą dobrze strzeżone. A kiedy przyjdzie czas na ich odbiór, dowieziemy je we właściwe miejsce. Przyjmujemy również mienie na czas nieokreślony. Możesz więc śmiało remontować mieszkanie czy szukać nowego lokalu do wynajęcia. Twoje mienie będzie pod dobrą opieką.

Czy Super Lider pomaga w demontażu mebli?

Rozebranie mebli na części to nie lada problem, zwłaszcza jeśli nigdy nie miało się do czynienia z tego rodzaju działaniami. Znamy ten kłopot i doskonale wiemy, jak wiele osób zamartwia się, jak go rozwikłać, by wykluczyć własne angażowanie się w demontaż. Dla nas to nie kłopot, ale praca, która nie ma przed nami żadnych tajemnic, dlatego z przyjemnością zajmiemy się rozbiórką mebli na części. Przeprowadzimy ją szybko i sprawnie, a także załadujemy meble, przewieziemy we wskazane miejsce, wniesiemy do mieszkania czy biura i zamontujemy. Poza tym zyskujesz pewność, że Twoje mienie dotrze do miejsca przeznaczenia całe, nieuszkodzone i że niczego nie będzie w nim brakować. Jesteśmy firmą solidną i godną zaufania, dlatego liczy się dla nas przede wszystkim jak najlepsze wykonanie powierzonego nam zadania. Jeśli więc dopiero nabyłeś meble, które trzeba złożyć, ponieważ przesłano je w częściach, zdaj się na nas. Jeśli Twoje meble wymagają demontażu, bo w innym wypadku nie będzie można znieść ich na dół lub wnieść do mieszkania – ze względu na znaczącą wielkość – tym również się zajmiemy.

Jakiego rodzaju przeprowadzkami zajmuje się Super Lider?

W skład naszych usług wchodzą przeprowadzki wszelkiego rodzaju, zarówno prywatne: dla domów, mieszkań i przeprowadzki żołnierzy; kompleksowe przeprowadzki firmowe: dla firm, urzędów, banków, uczelni, szkół, przedszkoli czy magazynów; jak i przeprowadzki międzynarodowe – w obrębie całej Europy. Do każdej usługi – mniejszej czy większej – podchodzimy z pełnym profesjonalizmem. Zajmiemy się rozmontowaniem mebli, zapakowaniem i zabezpieczeniem mienia, załadowaniem, przewiezieniem we wskazane miejsce, rozładunkiem, wniesieniem do wnętrza oraz montażem. Wszystko odbędzie się szybko, sprawnie, bez komplikacji. Ponadto przyjmujemy także zlecenia na przewóz rzeczy nietypowych, których nie sposób byłoby przewieźć zwykłą ciężarówką. Do takich przedmiotów należą między innymi sejfy, sprzęt medyczny, fortepiany czy pianina. Gwarantujemy, że z naszymi zabezpieczeniami dotrą do celu całe i nienaruszone. Zamiast więc narażać je na ryzyko uszkodzenia, lepiej powierzyć je firmie o odpowiednich kwalifikacjach.

Jak skontaktować się z firmą Super Lider?

Z nasza firmą można skontaktować się telefonicznie (tel. +48 504 513 999 albo +48 504 513 480) lub e-mailowo (super-lider@wp.pl), także za pomocą dostępnego formularza. Na wszystkie pytania odpowiadamy błyskawicznie. Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość e-mailową, a oddzwonimy lub odpiszemy. Na Twój telefon czy e-mail czekają nasi konsultanci, którzy udzielą bezpłatnej porady w kwestii przeprowadzki, zaoferują wsparcie, profesjonalną pomoc, rozwieją wszelkie wątpliwości i – jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z naszych usług – wyznaczą termin spotkania. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie i jesteśmy przygotowani na wszelkie, nawet najbardziej zaskakujące zlecenia związane z branżą przeprowadzkową. W Super Lider pracują prawdziwi fachowcy z wieloletnim doświadczeniem, którzy w prosty i jasny sposób wyjaśnią każdą kwestię dotyczącą przeprowadzek, z jaką się do nas zwrócisz. Działamy na terenie Pomorza i województwa warmińsko-mazurskiego, między innymi w Trójmieście (Gdynia, Gdańsk), Elblągu, Bartoszycach, Olsztynie, Braniewie, Morągu, Ostródzie i w okolicach, ale zajmujemy się też transportem międzynarodowym.

Czy firma dostarcza kartony, w które klient może spakować swoje mienie?

Dostarczenie nie tylko kartonów, ale również niezbędnych materiałów, także wchodzi w zakres naszej działalności. W momencie tak problematycznej i spędzającej sen z powiek sytuacji, jaką jest konieczność przeprowadzki, staranie się o właściwe kartony czy materiały do pakowania byłoby dla Klienta dodatkowym obciążeniem. Dlatego rozwiązujemy ten dylemat, dostarczając kilka dni przed przeprowadzką wszystko, czego będziesz potrzebować. Dysponujemy wysokiej jakości kartonami, z których każdy model przeznaczony jest do przechowywania innych rzeczy, począwszy od modelu przeznaczonego do książek i płyt; komputerów, monitorów kineskopowych i urządzeń RTV; pościeli i ubrań, poprzez model na obrazy i antyramy; ubrania wiszące, a kończąc na modelu do naczyń i cięższych przedmiotów. Dodatkowo dołączamy folię stretch do zabezpieczenia delikatnych powierzchni, folię bąbelkową do zabezpieczenia delikatnych przedmiotów, papier pakowy, taśmę klejącą i koce do ochrony urządzeń, mebli i aparatury podczas transportu. Z takimi materiałami pakowanie przebiegnie szybko i bez problemów.

Na jakiej podstawie wyceniana jest usługa i ile może wynosić ostateczna cena?

Cennik dopasujemy w taki sposób, aby każda ze stron była zadowolona, jednak ostateczna cena zależy od wielu istotnych czynników. Po pierwsze, wpływa na nią rodzaj wybranej usługi. Jeśli Klient zdecyduje się na usługę ekonomiczną, cena jest niższa, ale właściciel mienia sam zajmuje się jego pakowaniem, a firma nie odpowiada za uszkodzone rzeczy. Natomiast jeśli zdecyduje się na usługę kompleksową, cena jest wyższa, ale to firma zajmuje się zapakowanie i rozpakowaniem rzeczy i odpowiada za ich uszkodzenie podczas przeprowadzki. Po drugie, ważnym czynnikiem jest oszacowanie mienia, na podstawie którego dobiera się właściwy samochodów. Po trzecie, na cenę ma wpływ ilość kilometrów do przejechania, czas postoju auta podczas załadunku i rozładunku, a także ilość pracowników, którzy wezmą udział w działaniach. Jak więc widać, na cenę wpływa bardzo wiele istotnych elementów, tak więc w celu jej ustalenia konieczna jest konsultacja z naszym ekspertem. Konsultacja jest bezpłatna i dopiero, jeśli Klient zdecyduje się na oferowane przez nas usługi, konsultant ustala termin spotkania oraz wszelkie inne szczegóły.

Jaka jest gwarancja, że cenne przedmioty nie zostaną uszkodzone podczas transportu?

Dysponujemy samochodami w pełni przystosowanymi do przewozu mienia, w których zastosowane rozwiązania pozwalają na utrzymanie obciążonego pojazdu na stałym poziomie. Również wnętrza aut zostały wyposażone w najwyższej jakości sprzęt, który wyklucza ryzyko przemieszczania się ładunku podczas przewozu. Są to maty antypoślizgowe i specjalne pasy transportowe. Ponadto stosujemy folię bąbelkową, folię stretch oraz koce przemysłowe przeznaczone specjalnie do ochrony mebli, urządzeń czy różnego rodzaju aparatury, a także tektury faliste, które służą, by przełożyć nimi powierzchnie przewożonego mienia. Wszystkie przedmioty są pakowane w specjalnie do tego przeznaczone kartony lub plastikowe pojemniki, a dodatkowo taśma klejąca zabezpiecza kartony przed otwieraniem się. Jesteśmy przygotowani na każdą ewentualność, nawet na nierówności w nawierzchni, które niekiedy bywają dość znaczne. Ale z takim zabezpieczeniem jak nasze nawet fortepian dotrze na miejsce bez uszczerbku.

Jak spakować rzeczy, żeby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu?

Pakowanie rzeczy nie jest tak trudne, jak może się wydawać. Wystarczą tylko odpowiednie kartony i materiały, które dostarczamy Klientowi kilka dni przed przeprowadzką, jeśli ten zamówi usługę ekonomiczną, ponieważ w przypadku usługi kompleksowej sami zajmujemy się pakowaniem i rozpakowaniem. Każdy model kartonu służy do innych rzeczy: Books – do książek, dokumentów i płyt; Workstation – do komputerów stacjonarnych z peryferiami, Bartel – do naczyń i cięższych przedmiotów, Monitor – do monitorów kineskopowych i małych urządzeń RTV, Linen – do pościeli, ubrań, zabawek, szafa ubraniowa – do ubrań w pozycji wiszącej, Flat – do koszul, garniturów, sukienek, Picture – do obrazów i antyram, pojemniki plastikowe – do ważnych dokumentów (z możliwością założenia plomb). Dołączamy folię stretch do zabezpieczenia delikatnych powierzchni, folię bąbelkową do zabezpieczenia delikatnych przedmiotów, papier pakowy do owijania naczyń i wypełniania pustych przestrzeni oraz taśmę klejącą.

Ile czasu trwa przeprowadzka?

Z tym bywa różnie, jednak najistotniejsza jest ilość mienia i odległość, jaką trzeba pokonać, by dotrzeć do miejsca przeznaczenia. Bardzo wiele czasu zajmuje pakowanie rzeczy, szczególnie jeśli są pośród nich takie, które wymagają delikatnego obchodzenia się z nimi. O wiele mniej czasu zajmuje na przykład spakowanie książek, a więcej czasu pakowanie naczyń, z którymi należy obchodzić się ostrożnie, żeby się nie potłukły. Do każdego przedmiotu (czy przedmiotów) przeznaczony jest inny karton, tak więc w tym również trzeba się orientować, żeby się nie pomylić, ponieważ w ten sposób można doprowadzić do uszkodzenia danej rzeczy. Dlatego pakowanie wymaga dużego skupienia i staranności. Nieco czasu zabiera też odpowiednie załadowanie i rozładowanie pakunków. Z kolei przewóz uzależniony jest oczywiście od ilości kilometrów do przejechania. Jeśli odbywa się na terenie Polski, jeden dzień w zupełności wystarczy, ale przeprowadzki poza terenem Polski, których również się podejmujemy, mogą trwać nieco dłużej.

Na jakim obszarze działa firma Super Lider?

Głównie działamy na terenach północnej Polski – województwa pomorskiego oraz warmińsko-mazurskiego. Z naszych usług najczęściej korzystają mieszkańcy Trójmiasta (Gdańska, Gdyni), Elblągu czy Olsztyna. Ale świadczymy również usługi na terenie Bartoszyc, Braniewa, Morągu, Mrągowa, Lidzbarku-Warmińskim, Ostródy i okolicznych miejscowości. Wszystkie tamtejsze trasy znamy jak własną kieszeń, więc przejazd z jednego wyznaczonego miejsce do drugiego nie stanowi dla nas żadnego problemu, tym bardziej że zatrudniamy wykwalifikowanych kierowców. Wspomniane tereny to podstawowy zakres naszych działań. Jednak zajmujemy się też przeprowadzkami na terenie całej Europy, chociażby do Niemiec. Ilość czasu potrzebnego do przewozu mienia na terenie Polski nie przekracza jednego dnia. Natomiast wyjazdy zagraniczne mogą trwać dłużej, w zależności od ilości kilometrów do pokonania. Zależy nam na czasie, ale przede wszystkim na zadowoleniu Klienta z wykonanego przez nas zadania, dlatego – o ile jest to możliwe – staramy się maksymalnie minimalizować czas przewozu.